فروشگاه خرید اینترنتی پوشاک آموفر 2024

ترازو جیبی از کجا بخرم این سوالی است که به ذهن خیلی از شما دوستان خطور خواهد کرد باید باید بگوییم زیاد تفاوتی ندارد کجا تهیه نماید و بهترین مارک ترازوی جیبی چیست چون معمولا تراوز های جیبی دس

pariya بازدید : 733 چهارشنبه 22 دی 1400 نظرات (0)

ترازو جیبی از کجا بخرم این سوالی است که به ذهن خیلی از شما دوستان خطور خواهد کرد باید باید بگوییم زیاد تفاوتی ندارد کجا تهیه نماید و بهترین مارک ترازوی جیبی چیست چون معمولا تراوز های جیبی دستی وزن های بشتر از 50 کیلو را وزن نخواهند کرد اما این که تراوزی غیر هوشمند بهتر است یا هوشمند که باید بگوییم بدون شک تراوزی نمایشگر دار بهتر است چون به راحتی و با قرار دادن یک عدد باطری میتوانید وزر هر چیزی را اندازه بگیرید مخصوصا اگر به مسافرت یا حتی گاهی اوقات نیاز است که وزن وسیله ای که خردیده اید را به راحتی وزن نمایید.

 

 

 

 

ترازوی جیبی ارزان 

 

 

 

هیچ وقت باطری های ضعیف را در ترازو ها قرار ندهید:

یک نکته بسار هم این است که اگر باطری های ظعیف شده را در بیشتر ترازو ها قرار دهید ممکن است قاتی کنید و این طور به نظر برسد که ترازوی شما خراب است مثلا اعداد را درست نشان نمیدهد پس همیشه سعی کنید باطری های با کیفیت در ان قرار دهید. مخصوصا بعد خرید ترازوی جیبی هم باید محصول را در فضای مرطوب قرار ندهید و اگز زمانی ترازو درست کار نکرد بدانید باطر آن ته کشید و باید تعویض گردد و نباید با دست خیس باطر را عوض نماید چون باعث زنگ زدگی و سولفاته شدن محصل باطری میگردد توجه نمایید این ترازو دو صفر است برای تنظیم ترازو دیجیتال جیبی نیازی که کار خاصی ندارد چون منو ها کاملا مشخص است.

 

 

 

 

 

 

ترازو دیجیتال دستی چیست : 

ترازو دیجیتال جیبی وسیله ای باحال  کاربردی در هر  منزبل مغازه و همراه همیشگی درسفر های خارجی و داخلی می باشد، با این وسیله شما میتوانید به اسامی تا وزن چهل 40 کیلوگرم را با دقت 50 گرم وزن بفرمایید دارای یک قلاب بوده . این ترازوی جیبی پرتابل با یک باتری سکه کار میکند  و از دقت بالاییدارد . نکته بعدی انی است که باید بگوییم دارای دو واحد اندازه گیری کیلوگرم و پوند هست . جنس بدنه بکار رفته در قلاب بسیار مقاوم بوده  ترازو دارای صفحه نمایش دیجیتال است  نشانگر میزان باطری، واحد های اندازه گیری را به اسانی به شما نشان خواهد داد و شما میتوانید از داشتن یک ترازوی دیجیتالی لذت ببرید.

 

 

 

 

ترازوی جیبی ارزان

 

 

ترازوی جیبی دوست سوپر مارکت ها و میوه تره باری ها :

گاهی واقتا پیش ماید که ترازویی که در مغازه ها است خراب شود ولی با داشتن این ترازو میتوانید همیشه از نرگاین باتب خراب شدن تراوز رهایی پیدا نمایید و هم قیمت مناسبی دارد هم هم به سادگی میتوانید اعداد را رو روی ترازو بخوانید و حیتی بسیار از معازه های دیگر بخاطر این که خرید پستی هم انجام میدهند حتما باید بدانند چند کیلو در روز ارسالی هم دارند این ترازو ها میتوانید به دردشان بخورد.

 

 

 

 

 

تاریخچه ترازو : 

ترازو یکی از ابزار هایی است که در زمانهای قدیم هم بوده شاید مردمان هزارن سال پیش تصور نمیکردند روزی ترازو دیجیتالی شود.ترازو ها یکی از قدیمی ترین ابزار ها  اندازه گیری میباشند . که حدود پنج هزار سال قبل از میلاد باز کشف شدهتنوع ترازو ها در بازار بسیار زیاد است اما معمولا ترازو جیبی وزن کشی ترازو گرمی عقربه را میتوان نام برد.

 

ترازو جیبی از کجا بخرم

 

 

 

تعمیر ترازوی دیجیتال جیبی چگونه است :

معمولا باید علل خرابی را بدانید مثلا برای انجام هر کاری اول باید یک باطری سالم در دستگاه قرار دهید و بعد مشکل حل نشد به قسمت جای باطری توجه نمایید تا زنگ زدگی نداشته باشد اما باز هم مشکلتان رفع نشد میتوانید داخل دستگاه را با پیچ گوشتی که معمولا باید پیچ گوشتی ریز داشته باشید تا پیچ باز شد که پینشهاد میکنیم حتما در خانه    پیچ گوشتی چند سر جیبی داشته باشید چون به درد تان میخورد اما اگز ترازو را باز کردید ولی سیم ها مشکلی نداشت معمولا دستگاه خراب شده است و ارزش تعمیر نخواهد داشت. هر چند ترازو ها به سادگی خراب نمیشوند. 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری