فروشگاه خرید اینترنتی پوشاک آموفر 2024

پیچ گوشتی اتوماتیک 6 سوراخه (جیبی) در سری ها و شکل های مختلفی تولید می شود، بنابراین مدل های پیچ گوشتی مختلف، ابعاد مختلف و سهولت در استفاده و قرارگیری آن را به قدری همه کاره می کند که بسیار ارزان تر

pariya بازدید : 747 شنبه 04 دی 1400 نظرات (0)

پیچ گوشتی اتوماتیک 6 سوراخه (جیبی) در سری ها و شکل های مختلفی تولید می شود، بنابراین مدل های پیچ گوشتی مختلف، ابعاد مختلف و سهولت در استفاده و قرارگیری آن را به قدری همه کاره می کند که بسیار ارزان تر از خرید پیچ ​​گوشتی یکبار مصرف است. تعمیرکار یا در منزل در صورت نیاز. تعمیرکاران لوازم برقی و برقی می توانند از این پیچ گوشتی 6 سر (جیب) برای باز و بسته کردن قطعات و پوشش درب انواع لوازم برقی و برقی استفاده کنند. در خودروها و موتورسیکلت ها می توان از آن برای پیچ و تاب، باز و بسته کردن سایر قطعات استفاده کرد.

 

خرید پستی بهترین مارک پیچ گوشتی 6 سر خودکاری جیبی مدل 2022 

 

 

 

 

ویژگی های پیچ گوشتی 6 سر اتوماتیک (جیب):

 

 

- از 6 سری، 3 سری دو طرفه و 3 سری 4 وجهی تشکیل شده است.- قابلیت باز و بسته کردن انواع پیچ های کوچک و متوسط ​​را دارد.- گیره برای جا دادن در جیب شما - طول بدون سری 10/5 میلی متر - عملکرد آهنربای قوی جنس بدنه فولادی است.

 

 

پیچ گوشتی خودکاری 

 

 

یک تعمیرکار موبایل به راحتی می تواند از این نوع پیچ گوشتی پیراشکی استفاده کند. در ضمن این پکیج 6 سر راننده قابل استفاده در انواع تعمیرگاه ها و تعمیر لوازم صوتی و تصویری خانگی، تعمیر موبایل، تعمیر لوازم برقی و ... می باشد. می توانید از آن برای تعمیر منزل استفاده کنید و یا قسمت های مختلف مانند کلید، پریز و قفل در را باز و بسته کنید. این محصول نیز قابل استفاده است.

 

 

 

پیچ گوشتی جیبی 

 

 

پیچ گوشتی یکی از پرمصرف ترین ابزارهایی است که همه به شکل روزانه از آن استفاده می کنند و استفاده از آن نیاز به تخصص خاصی ندارد. موارد زیادی وجود داشته است که همه ما به پیچ گوشتی در خانه، خارج از خانه، محل کار، اوقات فراغت و پیک نیک نیاز داشته باشیم، اما جعبه ابزار یا مجموعه پیچ گوشتی ابزاری نیست که بتوانیم همه جا همراه خود داشته باشیم. شما یک فرد فنی هستید و نمی توانید مشکل را حل کنید زیرا چند راننده همراه خود ندارید. طرحهای پیچ گوشتی اتوماتیک شش شاخه از سریها و اشکال مختلف اهداف متفاوتی را انجام می دهند. مدل های بسیار متنوع پیچ گوشتی، ابعاد مختلف و استفاده و استقرار فوری و آسان آن را در دسترس همگان در مواقعی که نیاز به خرید یک پیچ گوشتی یکبار مصرف دارند، می کند. بسیار اسون و سه سوته تر و البته اقتصادی تر. تعمیرکاران لوازم برقی علاوه بر مناسب بودن برای مصارف خانگی می توانند از این پیچ گوشتی شش سر برای باز و بسته شدن قطعات انواع لوازم برقی و برقی نیز استفاده کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری