فروشگاه خرید اینترنتی پوشاک آموفر 2024

شلوار اسلش برای افراد چاق لاغر باشگاه شلوار اسلش مردانه این روزها بسیار ترند شده است و شاید بتوان گفت این شلوار یک شلوار همه کاره برای همه عموم میباشد یک پسر یک ساله تا پسر مرد صد ساله هم میتواند این

pariya بازدید : 1378 پنجشنبه 15 اسفند 1398 نظرات (0)

شلوار اسلش برای افراد چاق لاغر باشگاه شلوار اسلش مردانه این روزها بسیار ترند شده است و شاید بتوان گفت این شلوار یک شلوار همه کاره برای همه عموم میباشد یک پسر یک ساله تا پسر مرد صد ساله هم میتواند این شلوار را به پا کند و هیچ محدودیتی نخواهد داشت و راحتی در ان یکی از ویژ گیهای بارز شلوار های اسلش هستند و هر جنسی که باشد و قیمتی که خریداری نموده اید برایتان تا مدت زیادی عمر خواهد کرد.بدانید که چه چیزی استایل های مختلف شلوار و سطح رسمی بودن آنها را تعریف می کند... و می توانید هر بار شلوارهای مناسب را برای خود انتخاب نمایید و از پوشیدن آن لذت ببرید.

 

طرز شستن شلوار اسلش چگونه است :

هیچ میدانید شلوار اسلش یا  ورزشی باید به طور منظم شسته بشوند.ما ا چند نکته برای شستشوی شلوار اسلش آورده شده است که عمر لباس شما را افزایش می دهد.در این مقاله میخواهیم  چندین روش کاربردی برای شستن و نگهداری  شلوار اسلش ارائه بدهیم. سعی کنید لباس ها را تک بشویید و با لباس های دیگر ترکیب نکنید.معمولا تمام لباس های ورزشی باید با اب و به ارامی شسته شوند و اگر با ماشین لباسشویی استفاده میکنید حتما با اب سرد و پایین ترین دور چرخش شسشتو انجام بشود.

برای شسشتن شلوار اسلش از مایعات مخصوص ماشین لباسشویی استفاده کنید تا لباس هایتان تمیز پاک شود.از نرم کننده روی سلش  استفاده نکنید.نرم کننده ها تمیز کردن لباس ها را سخت می کنند.لباس های ورزشی را در کنار نور مستیقیم افتاب که شدت زیادی دارد قرار ندهید چون باعث تغییر رنگ آنها خواهد شد.تا انجایی که میشود از اتو کردن اسلش  خودداری کنید. البته نکات دیگری بود که در این مقاله نمیگنجد که شما میتوانید به مقاله دیگر سایت ها مراجعه نمایید.

 

 

 

شلوار اسلش پلنگی

 

 

 

 

شلوار اسلش قهوه ای

 

 

 

تیپ با شلوار اسلش بیرونی مردانه چگونه باید باشد :

قد مناسب در شلوار نیز مشکل رایج بسیاری از مردانی است که نمی دانند چگونه آن را انتخاب کنند. آسان است، فقط به یاد داشته باشید که شلوار اسلش باید به بالای پا برسد، جوراب ها را بپوشاند و مانع از دیدن یکدیگر شود. این نیز مفید است و یک قانون ابتدایی سبک مردانه است که جوراب ها همرنگ شلوار هستند. آن را در نظر بگیرید.اگر می‌خواهید کمد شلوار اسبش متنوع با لباس‌های کمی بچینید، رنگ‌ مشکی، آبی پر رنگ سرمه‌ای، خاکستری تیره و بژ و ترکیبی از این رنگ‌ها را انتخاب کنید. انتخاب دقیق شلوار قبل از خرید بسیار مهم است زیرا این شلوار قسمتی را می پوشاند که خانم ها دوست دارند مردان شیک پوش را نه انهایی که جلف میپوشند.شلوار اسلش مردانه بیرونی باید بسیار سنگین باشد فرقی ندارد شلوار اسلش ارزان میخرید یا گران قیمت مهم تیپی است که میند و سعی کنید به عنوان یک مرد کفشهای رنگ دخترانه مثل صورتی یا بنفش به پا نکنید و همیشه یک استیال مردانه جذاب خواهید داشت

 

 

 

 

شلوار اسلش آبی

 

 

جنس شلوار اسلش از چیه:

شلوارهای اسلش شلوار راحتی هستند، این شلوارها را باید با پارچه ای نرم و کمی کشدار دوخت میشوند.این روکش از پارچه های مختلفی مانند دورس، پلی استر، ملانژ دوبل، گلکسی کازرابنگال و ... ساخته شده است.اما در مورد اسلش پنبه ای که دوام پاین ترنی نسبت به اسلیم ترکیب شده با نخ و پلی استر دارد و اسلش پنبه ای که یکی از کم دوام ترین شلوارها است،

 

 

شلوار اسلش سبز

 

 

شلوار اسلش چیست : 

شلوار اسلش مثل شلوار راحتی خانگی کمی ضخیم تر از شلوار راحتی خانگی است، اما نوع متفاوتی از شلوار راحتی با شلوار خانگی است. پارچه و شلوار جین). در گذشته وقتی این شلوارها بیرون می آمد به آن شلوار اسپرت یا زیر شلوار می گفتند اما به هر حال این شلوارها توانستند بازار پیدا کنند.یکی از عوامل موفقیت این شلوار راحت بودن (بسته به نوع پارچه نرم) و شیک بودن آن است و به عنوان شلوارهای خانگی مانند شلوار کار (درایور و ...) و شلوار بیرونی از تنوع بالایی برخوردار است. طراحی آن به عنوان شلوار ورزشی.این کاور را با سویشرت خود ست کنید تا بسیار راحت و شیک باشد.

 

 

 

 شلوار اسلش دو رنگ

 

 

بهترین رنگ  برای شلوار اسلش مردانه چیست:

پیدا کردن یکی از بهترین شلوارهای اسلش برای مردان در حالی که اصلاً انتظارش را ندارید مانند پیدا کردن یک پستاندار عجیب و غریب و فوق العاده کمیاب است اغلب اوقات، مردان شلوار اسلش را برای تیپ بدنی اشتباه می خرند. مردان بزرگ‌تر شلوار اسلش لینک سرا می‌خرند که آن‌ها را بزرگ‌تر نشان می‌دهد و مردان لاغر خود را با شلوار می‌بینند که آن‌ها را می‌بلعد. شلوار اسلش آبی تیره متنوع ترین رنگ برای شلوار است. می‌توانید بر اساس مناسبت، جین تیره را بالا یا پایین بپوشید و تقریباً از هر لباسی در کمد لباس خود استفاده کنید. چون رنگ تیر ادمهای چاق را لاغر تر نشان خواهد داد. 

 

شلوار اسلش قهوه ای

 

 

چیکار کنیم رنگ شلوار نره :

خیلی از کارابران به ما پیام میدهند که چیکار کنیم رنگ شلوار اسلی که خیلی دوسش دارم نره که مه به همه انها تاکید میکنیم که با آب گرم هیچ وقت شلوار اسلش خود را نشویند چون اب گرم دشمن خوبی پارچه میباشد و باعث افت کیفیت پارچه اسلش میشوند و ساده ترین راه شسشت دست به ارامی است و با شوینده های سبک و بعد روی بند رخت پهن نمایید تا خشک شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری